Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Skiddag två

Av Ulrika - 10 mars 2009 17:11

Stora framsteg i skidbacken för barnen, så himla kul att se dem! Cajsa bromsar ordentligt idag och Olof är kung i liften! De har varit i stora trollskogen idag med farfar och pappa. Nu är de ute och busar i snön!

 
 
Morfar o mormor

Morfar o mormor

15 mars 2009 10:39

Hej mina kära1

Så fina bilder! Jag blir alldeles sjuk. Småttingarna är ju så söta. Så fint Ni bor

http://www.östersjövägen.bloggagratis.se

 
mormor

mormor

15 mars 2009 10:51

Här kommer en till. Vad duktiga ni är i backen och vilka sängar ni har. Och nu är ni på väg hem efter en fin semester. Kramar till er alla från
MOFA

http://www.östersjövägen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 9 mars 2009 17:36

Äntligen framme i Sälen! Det blev en intressant färd med många händelser. Vi började med att åka en dag tidigare eftersom att det skulle snöa hela vägen. Vi bokade hotell i trollhättan på Scandic. Klockan 21 var vi framme med två sovande barn i bilen...

Av Ulrika - 2 mars 2009 18:34

Då var det dags igen, snoriga barn som hostar och hostar och ...jag hatar hosta! Barnen sover dåligt, jag sover dåligt även M sover dåligt. Undrar om man blir populär på jobbet om man behöver "vabba" i denna veckan och sedan toppa med en veckas semes...

Av Ulrika - 21 februari 2009 17:21

Jag har varit och tränat! Jo, det är sant, två gånger i veckan blir det. Barnen har varit i trädgården och gjort en snögubbe, så mycket snö är det. Eftermiddagen har O varit hos kompis A i Indianskogen, vi övriga tre åkte till Svågertorp för att inha...

Av Ulrika - 16 februari 2009 19:22

Då var det måndag igen...sonen min vill bara leka med kompis A, alltså endast ett barn med mig hem från dagis. Dottern satt sig vid sitt skrivbord och pysslade lite som bara hon kan, men städa på skrivbordet vägrar hon. Hur gjorde du mamma? Olofs tå ...

Av Ulrika - 15 februari 2009 08:49

Äntligen har barnen fått komma till badhuset! Stackars barn, helt förvirrade. Först måste man duscha, varför det när vi ska bada? Två timmar låg de i vattnet, eller sprang och hoppade. Vågmaskinen var lite läskig, menen trött mamma tvingade hem dem e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards